Zayıf Olanlar için Beslenme Önerisi

Dal gibi incecik bir vücuda sahip iseniz, diğerlerine göre çok daha fazla yemek zorundasınız. Ayrıca, düzenli egzersiz de yapıyorsanız, gün içinde enerjinizin tükenmesi kaçınılmaz olacak. Bu nedenle beslenme programınız her gün yeterli oranda karbonhidrat, protein ve doymamış yağ içermelidir.

Zayıf Olanlar için Beslenme Önerisi

Bugüne dek aşırı miktarda fast food yiyebilme özelliğine sahip olduğunuzu tahmin ettiğimizden, bu konuda da sizi uyarmamız lazım. Daha fazla abur cubur yok! Eğer sağlıklı bir vücuda sahip olmak istiyorsanız, öncelikle düzenli ve sağlıklı bir beslenmeye geçmeniz gerekiyor.

Aşağıdaki besin öğelerinden kesinlikle tüketmemelisiniz:

  • Aşırı oranda nişasta içeren basit karbonhidratlar (beyaz pirinç, beyaz un, patates)
  • Fast food ürünleri
  • Köpüklü içecekler,
  • Şekerlemeler

Buzdolabınızda bulunması gerekenler ise şunlar:

  • Yüksek kaliteli protein sağlayıcılar (tavukgöğsü, biftek, kabuklu deniz ürünleri, fasulye, soya, tofu peyniri),
  • Tam tahıl ürünleri (makarna, pirinç, ekmek),
  • Kompleks karbonhidratlar (bütün sebze ve meyve türleri, esmer pirinç)

Şimdi zaman kaybetmeden iyi bir beslenme programına geçin.

 

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s